اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بنگر: اگر مشکلات نبود، جزو مدعیان صعود بودیم

  • کد خبر: ۱۲۳۹۸۳
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
بنگر: اگر مشکلات نبود، جزو مدعیان صعود بودیم
سرمربی امید وحدت امیدوار است با رفع مشکلات پیش روی تیمش، در ادامه لیگ بعنوان یک مدعی ظاهر شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن بنگر دیروز و بعد از پایان دیدار تیمش گفت: امیدوارم مسائل حاشیه‌ای تیم حل شود و فقط روی مسائل فنی تمرکز کنیم. اگر تیمم را در اختیار داشتم، شک نکنید که امروز با ۶ امتیاز در بالای جدول قرار داشتیم و جزو مدعیان اصلی صعود قلمداد می‌شدیم.

وی در خصوص دیدار تیمش مقابل خلیج فارس ماهشهر اظهار کرد: متاسفانه شرایط روشن است و حرف خاصی نمی‌توان زد. تیم خیلی خوبی داریم؛ تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ایم و واقعا آماده‌ایم، اما هنوز امکان استفاده از بازیکنانم را پیدا نکرده‌ام و پنجره همچنان بسته است.

سرمربی امید وحدت در خصوص شایعه عدم توافق با میروسلاو اسلاوو، بازیکن اوکراینی اسبق شهرخودرو، گفت: تصور می‌کنم توافق لازم صورت گرفته و باشگاه با ایجنتش هماهنگ کرده تا ان شاء الله این ماجرا به پایان برسد و پنجره باز شود. درست است که زمان کم داریم، اما بعد از توافق صرفا قرار است یک ایمیل ارسال شود و ماجرا حل می‌شود.

بنگر گفت: وظایف من در باشگاه در حوزه مسائل فنی است و ترجیح می‌دهم شرایط به شکلی پیش برود که فقط در خصوص مسائل فنی صحبت کنم.

سرمربی امید وحدت در خصوص اینکه آیا بازیکنی در بازی با خلیج فارس ماهشهر بود که عملکردش سبب شود در ادامه لیگ یک هم از آن‌ها استفاده کند، گفت: ۲ الی سه نفر از بازیکنان حاضر در زمین عضو تیم ملی جوانان هستند و حتما از آن‌ها در ادامه مسیر در تیم بزرگسال استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص شایعه حضور مسلمان در امید وحدت مشهد گفت: موضوع جذب مسلمان اصلا مطرح نبوده و نیست. لیست تیم ما پر است و تیم جای خالی ندارد. محسن مسلمان دوست من است، اما این مسائل شاید فقط در سطح فضای مجازی مطرح شده باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->